Tuesday, March 20, 2007

Hehe jeg har blitt "tikket" to ganger, jeg ...betyr det at jeg må sktive 12 ting, da, eller?
nei...det tror jeg ikke jeg vil..:P
OK. here we go...:S

Regler: De som blir "tikket" må skrive seks rare ting om seg sjøl, eller noe som ingen andre vett, i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Etter det finner spillern fram seks andre bloggere som "har den", og lister opp de seks i sin bloggpost. Så legger han igjen en kommentar i "offera" sin kommentarspalte og forteller at de har "tikken", og at de må sjekke bloggen til den som "tok dem" for å finne ut av reglene...

1. Jeg har alltid hatt en lidenskap for norleninger.. det vil si, at i mine øyne er ingen norleninger slemme, og hørte jeg en snakke på gata med dialekt fra nord, var jeg ikke sein om å stoppe han eller ho å prate leeenge..

2. Jeg har to sammenhengene tær på vær fot.. ;P

3. Da jeg var liten hadde jeg en alfa-bamse (den gule i sesam stasjon) åsså hadde jeg leka så mye med den at jeg hadde blitt lei av den. Jeg fant ut at jeg kunne gi den til lillebroren min i julepresang, men han ville heller ikke ha den, så han la den i min haug med gaver og den blei hevet fram og tilbake fra mitt rom og hans rom. Jeg fant etterhvert ut en lur måte å få han til å ha den. Jeg ga han den til jul en gang til. Da godtok han at den var hans. Men etterhvert så ville jeg ha den tilbake, og da stjal jeg den... :O

4. En gang var jeg og familien min på tur til jomfruland, og vi var på stranda og bada. Etterhvert så skulle mamma samle familien igjenn og ho starta og telle opp.... 1. hue - 2. huer ....men hvor er den 3.? (minste-gutten var ikke så stor der)
Og mamma til å leite. Etterhvert så fant ho ut at jeg bare hadde gått bort et lite stykke unna og begynt å snakke med en villt fremmed familie.. :P

5. Jeg har alltid vert veldig flink til å bite i ting.. mest er det vell puta mi det har gått ut over, men en gang blei jeg så sinna på jørgen at jeg beit hull i yndlings T-skjorta hans.. Den var så fin.. med elefanter og giraffer og nesehorn på, og jeg vet ikke hve:P

6. Jeg har en sykdom som går ut på å spise ting jeg ikke liker... sånne ting som agurk, fisk, farris ++++ er noen av de tingene jeg presser i meg, uten å like det...:P

den eneste jeg vet om som ikke hadde blitt tikket, var Helene. (en venninne fra skolen)

6 comments:

Anonymous said...

Helene e tikka for leeenge sia...bare se litt lengere nede på bloggen hoses...

Men bra detta...har hørte utallige ganger før, men det gjør ikke noe...hehe
klem

Rachel said...

synes du kunne vært litt mer opfinnsom da, du har da noen historier som er mye morsommere en disse? jeg har mange jeg kan nevne for deg :P

Eigil said...

Har aldri hørt om en sykdom som går utpå å spise ting man ikke liker da..:P Agurk og farris e jo ganske vanlig...

Anonymous said...

du e syntes du burde legge ut litt meir på den bloggen din e!

hehe
STOR klem fra me :)

Anonymous said...

e syntes du har glømt kaja i venne link folka stedet e.....viktig viktig! hehe klem:)

Rachel said...

Får jeg ikke lov til å legge igjen kommentar på den nye posten din?

Det synes jeg at du må gjøre noe med..

ser ut som om dere koset dere i hvert fall. det er bra ;)