Thursday, April 26, 2007

Ja, ja..



Jepp... her er jeg igjenn. lenge sia jeg har lagt ut noe her, nå, men det har ikke skjedd så fryktelig mye heller... ;P

Jeg er jo fremdeles meg og bor der jeg nesten alltid har bodd.

å jeg føler meg fryktelig dum akkurat nå, fordi jeg bare skriver det jeg tenker i huet mitt... (og det er jo ikke alltid så bra...:S)






Men en ny ting som har skjedd...det er at fra og med nå, skal jeg begynne å spille piano i blessing.

litt skummelt, fordi jeg har IKKE lyst til å gjøre det få full tid i blessing, men jeg er jo så heldig at jeg ikke trenger det, fordi jeg har Else som er den ekte pianisten<3
vi skal lissom hjelpe hverandre å lære nye ting, vi..:P

Men synge er og blir (tror jeg) min største glede i blessing!
man kan jo spille piano på fritiden...:P

uten musikk tror jeg verden ville bli utruuuuulig døv (kjedelig)!!

1 comment:

Rachel said...

*Syng, syng, syng å vær glad, syng med den stemmen du har, la la la lalala la la la la la la.* (Er ikke lett å skrive ned sangen når man bare kan mellodien ;P )