Sunday, March 11, 2007

HIPP HURRA FOR SØSTRA MI!! ;D



I går (den 10. Mars) Hadde Rachel bursdag!
Egentlig hadde ho ikke tenkt å feire, noe som helst, fordi ingen kunne alikavell.
Men det ho ikke visste, var at jeg hadde planlagt et overraskelses bursdagsselskap for ho!
det begynte jeg med allerede i september med å planlegge...

Da kl. blei halv 5, dro Rachel for å se på UKM, i byen.
Da skynta vi her hjemme oss til å rydde stoler og bor, for å få et langbord i Tv-stua. I finstua blei det et kaffeselskap etter vi hadde spist pizzaen..

Allerede litt over 6, kom de første, av 23 gjester, selvom vi ikke venta Rachel før kl. halv 8.
Jeg hadde fått noen av gjetene til å bake kaker å sånn, og noen tanter og venner ville gjærne være med å lage pizza.

Så, når klokka var halv åtte, hørte vi en bil kom.
Alle gjestene sto i gangen, for å overraske Rachel med: OVERRASKELSE, og alle hadde sånne blåsetuter, med Ole Brumm på :P

Da Rachel åpna døra, og vi ropte og skreik, rygga Rachel ut av døra igjenn! Ho blei så skremt av detta, at du vill ikke tro det!!

Vi festa til klokka blei kvart over 1, eller noe sånnt.
Og hvis jeg ikke tar feil, så tror jeg ALDRI Rachel har vert så redd og så gla på samme tid! :D
Det var kjempe artig!!


Du har gjort så utulig mye for alle andre, og det var på tide du fikk noe tilbake!! Vennene dine og familien din er så veldig glad i deg, Rachel!!<3

4 comments:

Rachel said...

ja du fikk vel dekka det sånn ca..:P
såflink du var :)

Eigil said...

Skal si du va flink til å arrangere detta Hanna! hehe.. good job!;)

Anonymous said...

Du har nå blitt "tikket"!

Se min blogg for regler..

kr!st!ne said...

Og du er tikket igjen ;)

Se oletussi om du trenger enda mer info!!!

Forresten så var du veldig flink med bursdagen til Rachel..