Friday, June 22, 2007

BLESSING<3<3

HEIHEI!!

Her er jeg... skjeldent... men, men :P
bedre seint enn aldri! ...ikkesant?

hvertfall. i helga var Blessing på tur til Dvergsnestangen, nær Kristiansand, et sted..
Mi kjørte buss dit, det var jo artig, det.
jeg fant ut at jeg harre pakka i like stor bag som olav Martin! haha!

Vi sov i Telt/lavo, det var litt forskjellig, men den lavoen jeg, Silje, Else, Hanna K, Hanna N, Therese og Ingvild sov i, raste nesten i tøpet av natta, så når vi våkna, var teltet minilitet:P hehe.
det var vel egentlig stort sett regnvær hele helga, men vi klagde ikke.... gjorde vi?



Det var ein veldig artig tur! det er alltid morsomme turer med blessing, men kun denna var Spessiell. Ein brakk noe i skuldra, ein fikk et mulig brudd i nesa. ein anna hadde vondt i halebeinet.
det var ein som blei skjut, ein som hadde vondt i helen, og en som hadde betennelse i kneet. ellers så tror jeg alle fikk noen blåmerker her og der...=)

Dette var bare for oppdateringens skyld.
kommer sikkert noe meir spennende seinere;)

2 comments:

Anonymous said...

hehe! snakker om tur:) pleier ikke være så mange skader da heldigvis. var koselig å henge litt me deg:) ser deg på skjærgårds!

Rachel said...

Ja det var litt av en ulykkestur, men alle kom hjem i (ganske) god behold og alle var enige om at de hadde hatt en fin tur..